niedziela, 6 listopada 2016

Pierwszy tydzień za nami

Zaplanowane miałyśmy trzy treningi w tym tygodniu. Mnie udały się wszystkie trzy zarówno pod względem pogody jak i realizacji zadań. Pierwszy trening zrobiłam we wtorek. Niestety był krótszy niż zaplanowałam z powodu problemów z żołądkiem, ale udało się cel osiągnąć. Drugi zrealizowałam z nawiązką w piątek, a ostatni przebiegłam już razem z Kingą w niedzielę.

Dlaczego Kinga nie uczestniczyła w pierwszych treningach? Paskudne przeziębienie dopadło mnie we wtorek i odpuściło dopiero w sobotę. Zostawiłam sobie ten jeden dzień zapasu na wybicie dodatkowej ilości zarazków i w niedzielę, może nie nowo narodzona ale na pewno nie zasmarkana mogłam już zrobić pierwszy trening.



Dzień 1 - 1/11, wtorek

Troche mi czasu zajęło zanim się zebrałam by pójść biegać, ale zostałam nagrodzona przepięknym zachodem słońca nad morzem.

MARSZ



BIEG







Dzień 2 - 4/11, piątek

Pogoda ponownie dopisała. Wiatr miałam wrażenie, że trochę osłabł, ale to może też kwestia tego, że biegałam troche dalej od morza. Korzystając z tego, że tym razem trasa biegła przez park szukałam na niej oznak jesieni. Po drodze natrafiłam również na stado wiewiórek szarych (które tutaj można częściej spotkać niż "nasze-polskie" rudzielce).

MARSZ



BIEG






Dzień 3 - 06/11, niedziela

Znowu bieg promenadą nad morzem. Tym razem wiatr wiał jak dla nas bardzo mocno, więc tempo odpowiednio było wolniejsze. Według Nike+ Run Club (z któym biega Kinga bo ma uraz do Endomondo), przewyższenia wynosiły 20m.

CHÓD



BIEG






Poniższa tabelka przedstawia dane z pulsometru (Irena)

LP
DATA
MAX.ŚR CZĘSTOTLIWOŚĆ BICIA SERCA
A[1]
B[2]
C[3]
KCAL
TŁUSZCZ
INNE
1
01.11
176.140
02:09
09:20
6:34
115
14
-
2
04.11
185.139
0:00
14:23
11:27
162
21
-
3
06.11[4]
187.177
0:00
0:00
12:22
119
15




[1] Czas treningu i częstotliwość bicia serca poniżej ustawionej dla treningu dolnej granicy
[2] Czas treningu i częstotliwość bicia serca w ustawionych dla treningu granicach
[3] Czas treningu i częstotliwość bicia serca powyżej ustawionej dla treningu górnej granicy
[4] Dane dotyczą tylko części biegowej


Pulsometr Polar FT4 (Kinga)

6.11
Czas trwania 16:24
Spalone kalorie: 177kcal
Śr. tętno (%): 83%
Max. tętno (%): 98%
In zone: 6:33

Tętno ZDECYDOWANIE za wysokie, tak to już jest jak próbuję gonić Irenkę ;)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz